سئوال، انتقاد و پیشنهاد

کاربر گرامی، برای رفع مشکل و یا مطرح نمودن پیشنهادات خود با شرکت می‌توانید یکی از روشهای زیر را انتخاب نمایید:

  1. پرسش‌های متداول و اطلاعات مفید: قبل از هر اقدامی چنانچه سئوال یا مشکلی با سرویس خود دارید به این صفحه که برای پاسخگویی به سئوالات متداول تهیه شده، مراجعه نمایید.
  2. customercare@datak.ir: آدرس ایمیل واحد «حامی مشترکین و رسیدگی به شکایات» که پاسخگوی سئوالات و پیگیر مشکلات شما است.
  3. ارسال SMS به شماره ۳۰۰۰۶۰۰: شماره پیامک رهام داتک که توسط واحد «حامی مشترکین و رسیدگی به شکایات» شرکت پاسخ داده می‌شود.
  4. ارتباط با شرکت: صفحه مخصوص ارتباط مستقیم مشترکین رهام داتک با بخش‌های مختلف شرکت که پس از ورود مشترک به وب‌سایت فعال می‌شود.
  5. ارسال پیام: فرم مطرح نمودن هرگونه پیشنهاد، انتقاد و یا پرسش از مسئولین شرکت که توسط واحدهای مختلف شرکت پاسخ داده می‌شود.

پرسش، پيام و انتقاد‌ها

۱۳۹۷/۶/۲۷ کشفی با توجه به اینکه بسته های جشنواره کهکشانی زمان خریدشون به اتمام رسیده میخواستم بدونم چه زمانی دوباره جشنواره قرار میدید؟ - و اینکه من هنوز بسته های کهکشانی رو روی سایت میبینم، چه زمانی که با موبایل وارد سایت میشم، چه با کامپیوتر!(با adsl داتک) اشکال از کجاست؟
۱۳۹۷/۶/۲۴ سحر فلاحی با سلام می خواستم بدونم سرویس 1 ماهه که خریداری شده اگر حجمی اضافه بیاد به ماه بعد انتقال پیدا می کند یا سوخت می شود؟ ممنون
۱۳۹۷/۶/۱۵ علی بیک سلام ببخشید به ما گفته بودن که یه پک برنده شدید حدود ۳یا ۴ روز پیش از شرکت خودتونم زنگ زدن . هنوز نیومده اون پک!
۱۳۹۷/۶/۱۴ امید دهقان سلام میخواستم بدونم اینترنت شبانه برای سرویس های غیر حجمی هم هست؟
۱۳۹۷/۶/۱۱ علی شیرزادیان درود لطفا با توجه به عقد قرارداد با شرکت دیگر خواهشمند است نسبت به جمع اوری دستگاه adsl از خط اینجانب به شماره ۲۲۵۸۴۲۳۰ مرکز مخابرات پاسداران دستور اقدام مقتضی را مبذول فرمایند
۱۳۹۷/۶/۱۰ شمیمه رنگچیان سلام خسته نباشید ، من ۲۴مرداد ماه سرویس خریداری کردم و هنوز وصل نشده لطفا رسیدگی کنید
۱۳۹۷/۶/۹ شقایق ناری متاسفانه چندین روزه که عکسها باز و ارسال نمیشه حتی اینستاگرامم بالا نمیاد
۱۳۹۷/۵/۳۱ احمد مجذوبی سلام چندین بار سوال کردم متاسفانه هیچکس جوابی نمیده بنده از مشترکین وفادار داتکم و دوهفته دیگه اشتراک یکسالم برای دومین بار تموم میشه خواهان تخفیف ویژه همانند سنوات قبل هستم اگه امکانش باشه با تشکر
۱۳۹۷/۵/۲۳ علی بیک سلام من دو هفته پیش دوشنبه در نمایشگاه الکامپ بسته خریدم ولی تا امروز برای نصب نیامده اند خواهشا پیگیری کنید حداقل قول ۷ تا ۱۰ روز رو نمیدادید
۱۳۹۷/۵/۲۱ محسن غیاثوند سلام ،امروز 21مرداد خرید حجم بصورت اینترنتی انجام دادم متاسفانه کارشناس محترم فرمودن اعمال نشده وتا 72ساعت باید صبر کنم تا ببینیم علت چیه،سوال من اینه واقعا خرید بصورت اینترنتی برای چیه?وقتی اینهمه ضعف درسیستم چه بانکی،چه شرکت هست ،یعنی چی?منی که عجله دارم واینترنت نیاز دارم وسریع میخوام کارم انجام بشه ،پول ازحسابم کسر بشه ولی بکارم نرسم،متاسفم