ADSL WiMAX SkyFiber
به دنیای ارتباطات داتک خوش آمدید
رهام داتک به شما کمک می‌کند
تا در هر لحظه و در هر کجا که هستید، به هرآنچه نیازدارید دسترسی داشته باشید.

پشتیبانی

مشترک سرویس‌های گروه شرکت‌های داتک عضو خانواده داتک محسوب شده، شماره اشتراک دریافت می‌نماید و از مزایای بسیاری برخوردار خواهد شد که مهم‌ترین آنها به شرح زیراست.

خدمات وب‌سایت مشترکین

مشترک بوسیله شماره‌کاربری و گذرواژه‌ای که شرکـت در اختیارش قرارمی‌دهد، می‌تواند به روش «ورود مشترکین به سایت» به آن دسته از خدماتی که تا کنون حضورا دریافت می‌نموده دسترسی داشته باشد. این امکان به منظور راحتی و آسایش بیشتر فراهم آمده و تقریباً حضور مشترک در شرکت را غیر ضروری می‌نماید.

خدمات پشتیبانی تلفنی

مشترک می‌تواند از خدمات Contact Center گروه شرکت‌های داتک متشکل از پرسنل مجرب و متخصص که مسئولیت پاسخگویی به سئوالات و رفع مشکلات احتمالی مشترک را در هر ساعت از شبانه روز برعهده دارند، استفاده نماید. برای ارتباط با این واحد می‌توانید با شماره تلفن مستقیم ۸۱۶۸۱ تماس گرفته، مشکلات و سئوالات خود را به آدرس support@datak.ir ارسال نمایید.

خدمات پشتیبانی حضوری

در صورت عدم رفع مشکل به صورت تلفنی واحد Customer Support آماده رفع مشکلات موردی مشترک بصورت مراجعه حضوری در محل است. پرسنل مجرب و متخصص بخش پشتیبانی حضوری گروه شرکت‌های داتک در راستای مشتری مداری و ارائه هر چه بهتر خدمات به مشتریان گرامی همه روزه تا ساعت ۱۷ آماده ارائه خدمات حضوری هستند.

سیستم هوشمند پشتیبانی داتک

به اطلاع می رساند گروه شرکتهای داتک به منظور تسهیل روند مشکلات احتمالی سرویس اینترنت کاربران محترم نرم افزاری شاخص با امکانات ویژه طراحی نموده است تا مشترکین علاوه بر بهره گیری از پاسخگویی شبانه روزی کارشناسان مجموعه­‌ی پشتیبانی بتوانند با بکارگیری از این برنامه هوشمند بدون نیاز به تماس تلفنی، در کوتاه‌ترین زمان ممکن و بدون نیاز به اطلاعات فنی مشکلات سرویس اینترنت خود را شناسایی و به صورت خودکار برطرف نمایند.

©    همه حقوق برای رهام داتک™ محفوظ است شرکت انتقال داده های رهام داتک وابسته به گروه شرکت های داتک دارای پروانه PAP به شماره ۳۱۰/۱۲/۱۴۸۷۵